Menu
Branche / Nieuws

Het NBTC kiest MassMovement voor internationale Facebook-campagnes

Het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen (NBTC) heeft MassMovement gevraagd in 2013 Facebook verschillende campagne-applicaties te ontwikkelen. De campagnes zullen worden uitgerold in o.a. de VS, België, Spanje, Frankrijk, Italië en Duitsland.

Het NBTC is verantwoordelijk voor de marketing van Nederland in binnen- en buitenland. Binnen de online marketingstrategie hebben de social media kanalen zoals Facebook een belangrijke rol. Het NBTC beheert verschillende Facebook- pagina’s die gericht zijn op specifieke landen en/of taalgebieden.

De campagnes die MassMovement gaat ontwikkelen, worden in verschillende landen uitgerold. Aadjan de Groot, Managing Director van MassMovement: “Alle applicaties worden gebouwd met een CMS zodat deze flexibel inzetbaar zijn. Iedere markt vraagt vanwege taal- en cultuurverschillen om andere copy, maar vooral ook om andere content. Door de applicaties op een flexibele manier op te bouwen, wordt tegemoet gekomen aan de wens deze multi-inzetbaar te maken. Tevens bieden de applicaties op deze manier de mogelijkheid partnerproposities te integreren.”

De eerste applicatie is een grachtenpanden bingospel en is in het eerste kwartaal van 2013 gereed.

Over MassMovement
MassMovement is een interactief reclamebureau dat gespecialiseerd is in online (campagne) concepten in de vorm van games, social media campagnes, online entertainment, websites, 3D animatie, video en display advertising.

Over het NBTC
Het NBTC is verantwoordelijk voor de branding en marketing van Nederland in binnen- en buitenland. Via het merk ‘Holland’ zet het NBTC Nederland op de kaart als aantrekkelijke bestemming voor vakanties, zakelijke bijeenkomsten en congressen.

Kijk voor meer informatie op: NBTC.nl