Met de lancering van een mobiele website speelt Bilderberg in op de groeiende smartphone- en tabletmarkt. 20 procent van de bezoekers van Bilderberg.nl bekijkt de site al via een mobiel apparaat. Wanneer men vanaf een smartphone of tablet de site bezoekt komt men automatisch op de mobiele site maar bestaat nog wel de optie om naar de volledige website te gaan.
Arlette Gilbert, Commercieel Directeur: ‘Met de opkomst van het mobiele dataverkeer is het essentieel een mobiele website te hebben. Natuurlijk kan onze ‘gewone’ website ook via de browser van de smartphone worden bekeken, maar als gebruiker ben je dan voortdurend aan het in- en uitzoomen. Niet echt gebruiksvriendelijk dus. De mobiele site is geoptimaliseerd voor het gebruik op een klein scherm, compact en informatie is snel toegankelijk.’ Voor het bekijken van nieuwsbrieven gebruikt maar liefst 25 procent van de ontvangers zijn smartphone of tablet. ‘Daarom worden ook onze e-newsletters vanaf nu ‘mobile proof’ aangeboden. Daarmee bedienen we onze bezoekers optimaal en stimuleren we tevens onze boekingen’, aldus Arlette Gilbert.
Ga voor meer informatie naar: www.bilderberg.nl (mobiele versie: m.bilderberg.nl)