Category

Locaties

Category

Gaat het om een meerdaagscongres, training of een andere zakelijke bijeenkomst dit kunt u organiseren op dit prachtige kasteel in Zuid-Limburg. Deze locatie geeft u een exclusief gevoel en zorg voor veel inspiratie en creativiteit tijdens uw conrges.

Het kasteel is gevestigd nabij Maastricht, in een authentieke Limburgse carréhoeve uit 1713.

De locatie bestaat uit 2 delen. In de hoeve kunt u overnachten in één van de 45 luxueuze kamers en in het kasteel bevinden zich schitterende zalen met een maximumcapaciteit van 500 personen. Uiteraard zijn de zalen voorzien van moderne vergaderfaciliteiten en kunt u tijdens uw zakelijke bijeenkomst genieten van hoogwaardige gastronomie in het restaurant.

De binnenplaats en de kasteeltuin bieden de mogelijkheid om buitenactiviteiten te organiseren in een bijzondere setting. Ook voor feestelijke evenementen vormt dit karakteristieke kasteel de perfecte locatie. De locatie bezit de status van Golden Green Key, de hoogste norm binnen Green Key; hét keurmerk voor milieubewust en verantwoord ondernemen.

Organiseer dus uw volgende congres op dit mooie kasteel in het Limburgse Heuvelland.

Dagbijeenkomst aan de Vinkeveense Plassen

Voor een boardmeeting, training, dag vergaderen of een congres aan het water en centraal in Nederland heeft u hier een fantastische locatie gevonden. De locatie aan de Vinkeveense Plassen beschikt over maar liefst 1.300 m2 vergaderoppervlakte, 9 boardrooms, 170 parkeerplaatsen en 86 luxe kamers.

De vergaderruimtes

Boxlounge
Het entree van ons Event Centre, de Box Lounge, wijst al uit dat het een bijzondere locatie betreft met lef en creativiteit. Deze ruimte biedt mogelijkheid voor het ontvangst, registratie en garderobe voor grotere evenementen, maar ook breaks en een afsluitende borrel organiseren wij hier graag voor u.

Blackbox (Eiland 1, Eiland 2 & Eiland 3)
Onze blackbox, een zaal van circa 400m2 biedt ruimte voor feesten en partijen tot 450 personen. Door de flexibele wanden kan deze zaal eenvoudig in 3 gedeeld worden. Aan de 4 tot 9 meter hoge plafonds hangen trussen met verlichting die iedere zanger, presentator of product in de spotlights kunnen zetten; zo presenteren we zelfs auto’s in de blackbox.

Eiland lounges
In onze lounge hoeken op de eerste etage kunt u genieten van een kopje koffie uit de volautomatische koffiemachines. Deze openbare ruimtes sluiten aan op de meetingzalen en zijn naast pauzeruimtes ook perfect om als break-out te gebruiken.

Meetingzalen op de eerste etage
Op de eerste etage bevinden zich 10 flexibele ruimtes van 24.5 tot 53 m2. De ruimtes worden ook wel ‘Eilanden’ genoemd naar de eilanden op de Vinkeveense Plassen waar bijna alle zalen uitzicht over hebben. Eiland 7 en eiland 8 zijn ruimtes welke met elkaar gecombineerd kunnen worden tot een oppervlakte van 52.5m2, ditzelfde geldt voor eiland 9 en eiland 10. Verder is er een boardroom beschikbaar voor 8 personen. Al deze ruimtes beschikken over een LCD scherm van 55” waar verbinding mee wordt verkregen vanaf laptop, tablet of telefoon door ClickShare.

Goede nachtrust in 1 van de 86 kamers

Na een comfortabele nacht in een XL Apollo bed start u uw werkdag met energie. Vanuit uw kamer kijkt u uit over de Vinkeveense Plassen dankzij de grote ramen met veel daglicht. Nog even hardlopen in de natuur? Of kiest u voor een heerlijk ontbijt in koffiebar Vink? Met de supersnelle Wifi is het heerlijk relaxen. Dat is pas een heerlijk verblijf. De 86 kamers zijn uitgerust met een XL Apollo bed, snelle wifi en grote ramen met veel daglicht. Verblijf in onze Standaard Kamer, Deluxe Kamer of één van onze suites of een speciale mindervalide kamer.

Organiseer uw volgende congres aan het water met het prachtige uitzicht over de Vinkeveense plassen.

Houd uw congres in het hart van de stad Den Bosch

Dit is geen hotel, dit is thuiskomen. In een bad vol Brabant op z’n best. Waar alles en iedereen er is om het je naar de zin te maken. In hartje ‘s-Hertogenbosch. Of u ons nu voor korte of langere tijd bezoekt, als toerist of als zakelijk reiziger, voor een bruiloft of een training, wij zien u graag. Met alle soorten van genoegen. Van de fijnste, state of the art uitgeruste kamers en zalen tot onze niet te versmaden brasserie Cé.

MEETINGS, CONGRESSEN & EVENTS

Vanzelfsprekend zijn de vergaderfaciliteiten up to date en voorzien van de laatste technische hulpmiddelen. Interactieve schermen inclusief Apple TV, een geheel nieuw geluidssysteem, gratis Wi-Fi, airconditioning en optimale geluidsisolatie. Daarnaast beschikt elke zaal over een speciaal duurzaam lichtplan met led verlichting. Deze duurzame led verlichting is door de gasten zelf in te stellen in diverse standen en kleuren om de gewenste vergadersfeer te creëren.

In de prachtige 14e-eeuwse gewelvenkelder De Hoofdwacht heeft interieurarchitect Feran Thomassen duurzame, hoogwaardige materialen als zwart marmer gecombineerd met klassieke elementen zoals een verwijzing naar de oude St. Janskerk en moderne technieken zoals LED verlichting en Live Cooking. Deze unieke ruimte is nu inzetbaar voor zakelijke bijeenkomsten, feesten, sfeervolle recepties, culinaire diners en is een officiële trouwlocatie voor een bijzondere bruiloft

Review: ”Prima vergaderlocatie met uitstekende service. Wij zijn heel tevreden!”

Houd uw congres in dit prachtige hotel in hartje Den Bosch.

Top 3 Congres locaties in Noord-Holland

Zoekt u een congres locatie in Noord-Holland voor een meerdaags congres? Al deze locatie hebben meerdere vergaderzalen en hebben verschillende kamertypes voor het overnachten. Kies voor een congres met een prachtig uitzicht over de zee of vergader juist midden in Amsterdam op een moderne en Classy locatie.

Organiseer uw congres op een van deze mooie locaties in Noord-Holland.

  1. Meerdaags Congres organiseren? Top congreslocatie in Egmond aan Zee
  2. Meerdaags Vergaderen in Amsterdam – Classy en Moderne vergaderlocatie aan het water
  3. 24 uurs Vergaderarrangement- incl teambuildingsactiviteit op Forteiland

Met vriendelijke groet,

Lisa Betlem
Zakelijk.nl

Top 5 Vergaderen in een stad

Wilt u een centraal punt voor uw vergadering dat goed bereikbaar is met openbaar vervoer? Kies dan voor een vergaderlocatie in een stad, u kunt er per trein komen maar ook met de auto is dit erg gunstig. Kies voor een van deze prachtige locatie bijvoorbeeld in Den Bosch, Amsterdam of in Wageningen. Vergader de hele dag op een moderne vergaderlocatie of een met juist panoramisch zicht.

Vergader 8 uur op een van deze locatie in een leuke stad.

  1. 8 uurs vergaderarrangement – Vergaderen in Hartje Den Bosch
  2. 8-uurs vergaderarrangement in Eindhoven – Bijeenkomst in Brabant
  3. Vergaderen in een Classy en Moderne vergaderlocatie in Amsterdam
  4. 8-uurs vergaderarrangement in Hartje Rotterdam – unieke locatie met panorama zicht op de maas
  5. Centraal vergaderen aan de rand van de Veluwe en Betuwe

Met vriendelijke groet,

Lisa Betlem
Zakelijk.nl

2 Daags congres organiseren in Wageningen

Deze congreslocatie in Wageningen is naast een congres ook een uitstekende locatie voor een vergadering, zakelijke evenementen of feesten. De combinatie van een luxe 3-sterrenhotel met een verfijnd restaurant maakt dat we gasten van alle gemakken kunnen voorzien.

Centraal gelegen en goed bereikbaar

• Centrale ligging, midden in Nederland
• Dichtbij het busstation van Wageningen en de A12, A15 en A50, dus perfect bereikbaar
• Ruime parkeergelegenheid op eigen terrein

Comfortabel overnachten

Het hotel beschikt over 208 kamers en biedt de mogelijkheid tussen verschillende type kamers met uitzicht over de hoofdweg of het mooie stadspark. Onze hotelkamers zijn met zorg en aandacht ingericht en hebben onlangs een make-over ondergaan. Alle hotelkamers hebben nieuwe comfortabele boxspring bedden en zijn voorzien van gratis High Speed WiFi.

Ga eens naar Wageningen en organiseer hier uw volgende congres.

Wilt u binnenkort een congres organiseren? Dan komt daar natuurlijk heel wat bij kijken en wellicht ziet u door de bomen het bos niet meer. Om u een handje op weg te helpen, geef ik u 7 tips om uw congres tot een succes te brengen.

  1. Maak een lijst met de verwachtingen die u van het congres heeft. Het is van belang om het doel van het congres goed voor ogen te hebben, zodat u op die manier kan zoeken naar een geschikte locatie. Een goede tip hierbij is dat u goed moet inventariseren wat de tijdsduur van het congres is en hoe men hier moet komen.
  2. Maak een begroting van de kosten. Het is van belang om goed voor ogen te hebben welk budget u heeft voor het congres. U kunt op zoek gaan naar vele leuke locaties, maar als deze locaties niet binnen het budget passen, houdt het al snel op. Tevens is het handig om in dit budget rekening te houden met financiële tegenvallers, zodat er geen deuk in de begroting ontstaat.
  3. Ga op zoek naar een locatie met de juiste sfeer. Een locatie is bepalend voor de sfeer van het congres. Een locatie met veel decoratie en een kunststof gietvloer geeft al een hele andere indruk als een locatie met een houten vloer en weinig decoratie. Ga daarom voor uzelf goed na welke sfeer u wilt creëren.
  4. Kies een locatie welke goed bereikbaar is. Voorafgaand het evenement is het natuurlijk belangrijk dat u weet waar uw gasten vandaan moeten komen en hoe zij naar de locatie komen. Door een locatie te kiezen die op alle manieren goed bereikbaar is, zorgt u ervoor dat mensen sneller naar uw congres zullen komen omdat er geen drempel wat betreft het vervoer.
  5. Inventariseer de faciliteiten van de locatie. Welke faciliteiten heeft u nodig voor het congres? Zijn er voldoende zalen? Zijn er voldoende staan- of zitplaatsen? Is er de benodigde apparatuur aanwezig die u nodig heeft? Dit zijn belangrijke vragen die u zich moet afvragen om te inventariseren voor een goede congreslocatie.
  6. Zijn er mogelijkheden voor catering op de locatie? Het is wellicht voor u erg logisch, maar toch is het belangrijk om te kijken naar de cateringsmogelijkheden. Wilt u een congres met of zonder lunch? Wilt u het diner in de vorm van een buffet of uit laten serveren? Wilt u dat men zelf een drankje moet halen bij een bar of dat er personeel rondloopt om te kunnen voorzien van drinken? Dit zijn enkele voorbeelden van vragen die u zich kunt afvragen voor het kiezen van de juiste locatie.
  7. Zet de afspraken op papier. Wanneer u de perfecte locatie heeft gevonden, is dat natuurlijk fantastisch! Echter hierbij mag u niet vergeten dat u de gemaakte afspraken ook op papier zet.
    Zo kunt u altijd ergens op terugvallen wanneer de locatie een afspraak niet nakomt.

Uw congreslocatie uitzoeken is geen gemakkelijke taak, maar ik hoop dat ik u al een handje op weg heb kunnen helpen met deze 7 tips.

Ik wens u heel veel succes met het uitzoeken van uw perfecte locatie

Vergaderen op de Utrechtse Heuvelrug – Wereldse gastvrijheid

Gelegen op de Utrechtse Heuvelrug en omringd door een groot bebost terrein is dit een meetinglocatie die het beste bij haar gasten naar boven haalt.

Het hotel is gevestigd in 2 historische gebouwen. Naast 3 grote congreszalen, 18 vergaderzalen en een aantal kleinere gespreksruimtes beschikt de vergaderlocatie over 131 hotelkamers. De ideale locatie voor eendaagse en meerdaagse bijeenkomsten.

Congres en Vergaderzalen – schitterende ruimtes!

Deze vergader- en congreslocatie beschikt over 2 locaties. Te weten het voormalige missiehuis. Hierin bevinden zich 2 grote congreszalen, 15 vergaderzalen en diverse gespreksruimtes. Tevens beschikken wij over het voormalige klooster met hierin 1 grote congreszaal, 5 vergaderzalen en ook diverse gespreksruimtes.

Door deze indeling beschikken wij over voldoende ruimte voor kleine en grotere bijeenkomsten.

Vergader op deze mooie congres locatie midden in op de Utrechtse Heuvelrug.

Comfortabele en rustieke congreslocatie in Gelderland

Zoekt u een stijlvolle ambiance om uw presentatie, conferentie, training of cursus te geven? Het hospitality team van dit prachtige Kasteel heet u hartelijk welkom. De luxe vergaderzalen ademen de rijke historie van het Kasteel. Tegelijkertijd zijn zij voorzien van hightech voorzieningen. Maak kennis met één van de meest inspirerende vergaderlocaties van Nederland!

17 stijlvolle vergaderzalen

U wilt een congres beleggen, een conferentie houden, een- of meerdaagse trainingen geven. Wat de aard, de vorm en het doel van het vergaderen ook mag zijn, de zalen bieden u een uitgebreid scala aan mogelijkheden. Ook de organisatie van een grootschalig evenement kunt u met een gerust hart aan ons team overlaten In het Kasteel, maar ook in de Oranjerie, het Koetshuis, Klein Vanenburg en Vaeneveldstaete vindt u modern comfort en geavanceerde techniek. In totaal beschikken we over 17 stijlvolle vergaderzalen met een capaciteit van 8-285 personen.

Review: ‘‘Prachtige locatie en uitermate geschikt voor onze vergader locatie! Heel inspirerend. Was heel bijzonder! ”

Vergader op deze stijlvolle locatie in Gelderland en word geïnspireerd door dit prachtige kasteel.

Exclusieve congres locatie in een prachtig kasteel in Brabant

Aansprekende resultaten worden behaald in een omgeving waar de omstandigheden optimaal zijn. Het organiseren van een bijeenkomst of conferentie bij onze locatie in Brabant betekent kiezen voor meerwaarde! In een 14de eeuws oud kasteel, gelegen aan rivier de Dommel en 10 minuten van de historische stad ‘s-Hertogenbosch, kunt u vergaderen in één van de 40 zalen, uitgerust met alle technische apparatuur.

Uitstekende vergaderlocatie met volop mogelijkheden

Zowel indoor als outdoor, zowel plenaire als vergaderzalen. Naast de 40 conferentiezalen telt ons landgoed 196 hotelkamers en beschikt het landgoed een driving range, een wellness met indoor zwembad en verschillende sauna’s. De squash- en tennisbanen, het beachvolleybalveld en de fitnessruimte maken het sportieve aanbod helemaal af voor de nodige ontspanning na een dag vergaderen, trainen of brainstormen.

Het landgoed kan ook worden gebruikt voor events en teambuildingsactiviteiten zoals golfclinics, schapendrijven, schermen, varen op de Dommel en seizoens fairs.

Houd uw congres eens op een inspirerende locatie in Brabant en kies voor dit 14e eeuwse kasteel.