Menu
Nieuws

MICE MONDAY, 10E EDITIE PRINS VOOR EEN DAG

10 jaar geleden startte Prins voor een Dag als een uniek CityMarketing concept om Den Haag bij ‘organiserend Nederland’ te profileren als MICE stad. Dat is het nog steeds, maar na 10 jaar is het tijd voor een opfrisbeurt, met daarbij een nieuwe naam, MICE Monday.

Kon men de afgelopen jaren kiezen uit diverse vastgestelde routes, dit jaar kunnen de genodigden via een unieke registratiemethode zelf bepalen welke locatie ze willen bezoeken en wie ze willen spreken. Daarnaast wordt de service geboden om vanaf Amsterdam, Utrecht en Rotterdam opgehaald te worden, begeleid door enkele Haagse partners. Reistijd wordt daarmee kwaliteit!

MICE Monday, op 17 september 2012, wordt georganiseerd door een comité van Haagse partners in samenwerking met Den Haag Marketing, waarbij de kracht van een gezamenlijke profilering centraal staat.
Zo worden de toekomstige topics van de stad zoals het WK hockey, 200 jaar Koninkrijk en 100 jaar Vredespaleis onder de loep genomen om als kapstok te kunnen dienen voor een eigen evenement, congres of bijeenkomst in de Hofstad.

Dat de vernieuwde aanpak aanslaat blijkt wel uit de aanmeldingen; zowel van de Haagse partners als de genodigden. Maar liefst 36 Haagse bedrijven presenteren zich deze dag en na de eerste uitnodiging hebben zich al meer dan 100 genodigden aangemeld, gezien de vakantietijd een record.

Deelname aan de 10e editie van Prins voor een Dag, MICE Monday, is alleen op uitnodiging en strikt persoonlijk. Wie interesse heeft om de dag bij te wonen, kan kijken op www.micemonday.nl. Voor een indruk van de vorige edities: prinsvooreendag.nl

Team Mice Monday:
Bart Klaver en Marinke van Dongen -Den Haag Marketing
Diederick van Eeden – de evenementenadviseur
Edwin Rooijakkers – evite
Karin Boers -SPITZ congres & event
Kees van Muiswinkel