Category

Steden

Category

Deze congres- en vergaderlocatie in de omgeving van Schiphol is uitstekend bereikbaar, biedt alle faciliteiten die u mag verwachten en met 20 vergaderzalen en 342 hotelkamers mag deze locatie zich absoluut conference hotel noemen.

Alle vergaderzalen hebben kamerhoge ramen die veel natuurlijk licht bieden en een geweldig uitzicht. Onze accommodatie in Amsterdam is ideaal voor bestuursvergaderingen, productlanceringen, recepties en feestjes. Kies voor Park Plaza Amsterdam Airport en laat ons uw volgende evenement tot een succes maken.

Uitstekende congreslocatie met speciale service
Onze gasten genieten van een reeks voorzieningen van wereldklasse tijdens hun verblijf in de buurt van Amsterdam Schiphol Airport. Hotelvoorzieningen zoals bagage-opslag, gratis shuttleservice naar de luchthaven, gratis internettoegang en geldwisselkantoor maken uw verblijf nog comfortabeler. Tijdens uw verblijf in onze congreslocatie in Amsterdam kunt u genieten van het ontbijtbuffet en de verfijnde Franse keuken, geserveerd in Brasserie Leeghwater. Het Grand Cafe, onze koffieshop serveert koffie, sandwiches en salades en The Waterwolf Bar and Lounge biedt uw favoriete cocktails en kleine gerechten.

✓ 100% rookvrij gebouw
✓ Gratis WiFi
✓ Faciliteiten

De Congres- en Vergaderfaciliteiten zijn:

  • Airconditioning
  • Hulp van ons deskundige evenementenpersoneel
  • Audiovisuele apparatuur
  • Eten en drinken
  • Gratis Wi-Fi Internettoegang
  • Natuurlijk daglicht
  • Gratis shuttleservice (vanaf luchthaven Schiphol)
  • Moderne interieurs
  • Afgescheiden conferentiecentrum ter plaatse

Ligging
Het congreshotel is gemakkelijk te bereiken met de auto via de A9 en A4, biedt meer dan 250 parkeerplaatsen en heeft een gratis shuttle service die u rechtstreeks van Schiphol naar het hotel brengt. Ontdek wat deze congreslocatie in Amsterdam Airport u te bieden heeft en ervaar een aantal dagen vergaderen als bijzonder aangenaam en efficiënt.

Vergaderen in Park Plaza Amsterdam? Boek uw vergaderarrangement hier!

Met hartelijke groet,

Lynn Kraaijeveld
Congres.nl

Het DeLaMar Theater is een prachtige premium locatie in het centrum van Amsterdam met alle daarbij horende hoogwaardige audiovisuele faciliteiten en services. Daarmee is dit bijzondere authentieke theater uitstekend geschikt voor uw zakelijke bijeenkomsten en evenementen. Het ervaren serviceteam biedt u met veel plezier alle ondersteuning die nodig is voor een succesvol verloop van uw evenement.

Grote en kleine congressen
Een congres in het DeLaMar Theater is beslist een inspirerende ervaring, zowel voor grote als voor kleine(re)gezelschappen. Hiervoor hebben we verschillende boardrooms en kleinere studio’s beschikbaar, dichtbij de prachtige foyers die u kunt gebruiken voor een samenkomst in een andere ‘setting’.

20130704111446_O_10842

Lees hier alles over deze Top Congreslocatie in hartje Amsterdam – DeLaMar Theater

Vergaderen op deze locatie? Zie hier ons 4-uurs vergaderarrangement

  • Gebruik draadloos internet (WIFI)
  • Koffie, thee en een lekkernij bij aanvang van de vergadering
  • Koffie, thee, water tijdens de vergadering/cursus
  • Gebruik van flip-over met voldoende papier, stiften en toolkit
  • Voldoende papier en pennen
  • Projectiescherm, LCD TV met dvd-, video en pc-aansluitmogelijkheden
  • Een heerlijke lunch met vers belegde sandwiches, een kopje soep, inclusief koffie, thee melk, frisdrank en jus d’orang

Boek hier dit vergaderarrangement

Met hartelijke groeten,

Lynn Kraaijeveld
Congres.nl

Het Kyocera Stadion is de thuis basis van eredivisionist ADO Den Haag. Echter biedt het moderne stadion ook tal van mogelijkheden voor allerlei soorten evenementen. Van concert tot congres of kleine vergadering, het Kyocera Stadion biedt de mogelijkheid.

De Zalen
Het hoofdgebouw van het Kyocera Stadion is uitgerust met diverse zalen. Alle ruimtes zijn te huur voor evenementen. Met grote zalen zoals onze Business- en Residentie Club ,welke een capaciteit hebben van zo’n 700 personen, zijn beursen, congressen en presentaties prima mogelijk. Maar ook een vergadering of workshop vanaf 10 personen behoort tot de mogelijkheden met zalen zoals de Senaatskamer en Spelershome.

Faciliteiten
Elke ruimte beschikt over een ALCAS muziek systeem en is uitgerust met audio visuele middelen welke door onze partner AVEQ worden beheerd. Tevens is er een uitstekende WiFi verbinding aanwezig in de zalen. Hospitality & Events Kyocera Stadion heeft de catering geheel in eigen beheer waardoor de wensen van onze gasten geheel op maat kunnen worden samengesteld.

Als thuis basis van eredivisionist ADO Den Haag, is het Kyocera Stadion berekend op toeloop van grote groepen toeschouwers. Daardoor beschikt het stadion over zeer ruime parkeermogelijkheden.
Het pand leent zich uitstekend voor grote kickoffs tot wel duizenden personen. Ook voor feesten tot 10.000 personen draait het hospitality team zijn hand niet om.

U kunt uw evenement opfleuren door er een voetbaltintje aan te geven. Zo staat de kleedkamer van de uitploeg ook open voor verhuur. Of wat dacht u ervan om een presentatie, buffet of vergadering op het veld te houden? Op aanvraag kan dat voor u geregeld worden.

Bereikbaarheid
Deze prachtige evenementenlocatie is gelegen in het Forepark. Dit bedrijvenpark ligt aan de Leidschendamse kant van het Prins Clausplein, langs de rijkswegen A4 en A12. Door de centrale ligging, de ruime parkeergelegenheid en de uitgebreide openbaar vervoersvoorzieningen is het stadion uitstekend bereikbaar.

Congres Kyocera

Rondleidingen
Komt u graag meer te weten over de historie van ADO Den Haag of bent u altijd al nieuwsgierig geweest over wat er achter de schermen gebeurt in het prachtige Kyocera Stadion? Reserveer dan nu een rondleiding!

Klik hier voor meer informatie over de congresmogelijkheden bij het Kyocera Stadion.

Wilt u liever vergaderen bij het Kyocera Stadion? Hiervoor hebben wij diverse mooi arrangementen. Bekijk hieronder het 8-uurs vergaderarrangement:

  • Onbeperkt koffie, thee en mineraalwater
  • Pepermuntjes
  • Pen en notitieblokje
  • Flip-over met stiften
  • Uitgebreid lunchbuffet in onze Brasserie
  • Middag pauze met koffie, thee en frisdranken

Uiteraard zijn er ook mogelijkheden voor een 4-uurs of 12-uurs vergaderarrangement. Klik hier voor de vergadermogelijkheden.

Met hartelijke groet,

Lynn Kraaijeveld
Congres.nl

 

Wilt u een congres organiseren om met klanten en zakelijke relaties van gedachten te wisselen? En wilt u dat uw congres perfect verzorgd is? Het NBC Congrescentrum biedt u alle mogelijkheden voor het perfecte congres. We hebben diverse ruimtes en faciliteiten voor uw congres. Met onze kennis en ervaring organiseren we samen met u het ideale congres.

Flexibel gebruik van ruimte
Met 2 evenementenhallen van wel 1800m2, 35 subzalen en een enorm buitenterrein hebben wij alle denkbare faciliteiten in huis om uw congres tot een groot succes te maken. Deze congreslocatie biedt u 30 zalen geschikt voor 2 tot 350 personen, die uitermate geschikt zijn voor uw congres. Het maximale aantal personen is per ruimte afhankelijk van de opstelling die u wenst. De zalen zijn voorzien van een LCD- projector, scherm, flipover met stiften en een klimaatbeheersingssysteem. Tevens kunt u gebruik maken van gratis draadloos internet.

Culinaire mogelijkheden – Eigen koks-team in huis
Deze congreslocatie onderscheid zich door een eigen koks-team van 8 man in huis te hebben. Dus werkelijk alles is mogelijk. Van lunch tot a la carte dineren. Het zijn uiteindelijk de seizoenen die de keus en samenstelling van de gerechten bepalen. Wij werken volgens de laatste food trends. Daarbij zijn moderne termen zoals MVO, Bio-, Ecologisch, Fairtrade en MSC, de pijlers van veel van onze gerechten.

Centraal gelegen aan de rand van Utrecht, direct aan de snelwegen
Deze congreslocatie is centraal, aan de rand van Utrecht, gelegen aan de snelwegen (A2, A12, A27) en met het openbaar vervoer bedraagt de reistijd 15 minuten vanaf het CS Utrecht. De congreslocatie biedt u 2 evenementenhallen met meer dan 3500 m2 beursvloer en 30 zalen, gratis wifi en 1.200 gratis parkeerplaatsen.

Klik hier voor meer informatie over de veelzijdige congreslocatie of bekijk hier eens het speciale 8 uurs arrangement.

Met hartelijke groet,

Lynn Kraaijeveld
Zakelijk.nl

Beste lezer dit zijn de nieuwste 8 Uurs Vergaderarrangementen van inspirerende vergaderlocaties in Noord-Holland

Zoekt u een passende vergaderlocatie voor een dag of middag met avond? Op Vergaderen.nl zoekt en boekt u uitstekende vergaderlocaties door heel Nederland!

De provincie Noord-Holland heeft een fantastisch aanbod vergaderlocaties.  Denk hierbij ook aan het uitzicht en de wandelingen tijdens de breaks op de prachtige stranden in Egmond aan Zee tot aan Zandvoort . Ook steden als Amsterdam, Haarlem en Alkmaar het bezoeken absoluut waard.

De nieuwste 8 Uurs Vergaderarrangementen in Noord-Holland.

  1. 8 Uurs Vergadering in de Schoorlse duinen in Noord-Holland
  2. Vergaderen direct aan het Gooimeer – 8 Uurs vergaderarrangement
  3. 8 Uurs Meeting – Training aan het Water in het Noord-Hollandse Velsen
  4. Vergadering, Training of Congres in Heiloo – 8 Uurs Arrangement in Noord-Holland
  5. 8 Uurs Vergaderarrangement – Een dag vergaderen in Amsterdam

Met vriendelijke groet,

Christel Gieling
Congres.nl

Bijzondere locaties in Utrecht voor uw bijeenkomst

De provincie utrecht, centraal gelegen vergaderlocaties, is de perfecte provincie voor uw meeting

Bekijk deze bijzondere vergaderarrangementen in Utrecht

  1. 8-uurs vergaderarrangement in een voormalig Klooster vlakbij Utrecht
  2. 8-uurs vergaderarrangement in de bossen van Lage Vuursche
  3. Groen vergaderen op Landgoed de Reehorst in midden Nederland
  4. Congres organiseren? Veelzijdige congreslocatie in Nieuwegein
  5. Zoo Challenge – Beestachtig uitje in Amersfoort

Met recreatieve groet,

Christel Gieling
Congres.nl

De Zilveren Toren is een vergaderlocatie met uniek uitzicht. De hippe, industriële inrichting is van de hand van de Zwitserse kunstenaar Heinz Julen.

De vergader locatie
De Zilveren Toren is een vergaderlocatie met uniek uitzicht. De hippe, industriële inrichting is van de hand van de Zwitserse kunstenaar Heinz Julen. De locatie leent zich uitstekend voor uiteenlopende bijeenkomsten: van kort overleg, brainstorm of flexwerkplek tot vergadering en congres. De locatie biedt alles wat uw vergadering nodig heeft: van gratis wifi en goede koffie tot vakkundige medewerkers en culinaire verrassingen bij Level Eleven. U bent van harte welkom.

Alles voor elkaar
Vergadering of training buiten de deur? Dan zoekt u een locatie waar alles voor elkaar is. Waar goede service vanzelfsprekend is. Met het station naast de deur en parkeergelegenheid om de hoek. Dan bent u bij De Zilveren Toren aan het juiste adres. Uitstekend bereikbaar en van alle gemakken voorzien.

Service met glimlach
We hebben al tientallen jaren ervaring in het organiseren en faciliteren van uw vergadering, congres en evenement. Prachtige locaties, gastvrije en uitstekende catering: uw gasten ervaren kwaliteit. Daar kunt u op rekenen. Ook bij ons bent u verzekerd van onze bekende ‘service met een glimlach. Samen met u een succesvol evenement organiseren, dát is onze passie.

De perfecte ruimte
Alle zalen zijn voorzien van daglicht en bevinden zich op de 9e, 10e en 11e etage met uitzicht over de binnenstad van Amsterdam. Wij kunnen de zaalruimte in elke opstelling plaatsen, afgestemd op uw wensen. Zo creëren we altijd de perfecte ruimte voor uw bijeenkomst.

Benieuwd naar deze vergader- en congreslocatie? Klik dan hier voor meer informatie.

Sluit deze locatie aan bij uw wensen? Bekijk dan hieronder het 8-uurs vergaderarrangement in Amsterdam.

  • Een professionele ontvangst door een van onze gastvrouwen of –heren
  • Iets lekkers bij aanvang van de bijeenkomst
  • 2 dagdelen toegang tot de zaal
  • Onbeperkt koffie en thee tijdens de bijeenkomst
  • Onbeperkt Original water, snoepjes en koekjes tijdens de bijeenkomst
  • Gebruik van het uitgebreide lunchbuffet
  • Een frisdrankje in de middag
  • Gebruik van een flip-over of whiteboard en beamer
  • Toegang tot ons gratis wifi netwerk
  • Probleemloze aansluiting op de beamer
  • Gebruik van een volledig gevulde meeting kit
  • Meeting garant voor elke bijeenkomst. Wij staan voor afspraak is afspraak. U hoeft zich alleen nog maar te
  • concentreren op uw vergadering. Wij doen de rest.
  • Vergaderen op de Regardz vergaderstoel. Deze stoel is speciaal voor Regardz ontworpen zodat u het beste
  • resultaat uit uw bijeenkomst kan halen.
  • Draadloze print service. U hoeft zich geen zorgen meer te maken over een vergeten afdruk tijdens uw  vergadering.

Prijs: vanaf € 54,50 p.p. op basis van minimaal 8 personen

Klik hier voor meer informatie over dit arrangement of voor een vrijblijvende offerte.

Met hartelijke groet,

Lynn Kraaijeveld
Congres.nl

Het viersterren Park Plaza Victoria Amsterdam is gelegen in het stadscentrum met goede toegang tot de luchthaven Amsterdam Schiphol, waardoor het een uitstekende locatie is voor vergaderingen.

De 10 vergaderzalen van het hotel bieden ruimte voor tot wel 150 personen en hebben diverse faciliteiten zoals:

  • Draadloos internet
  • Airconditioning
  • Natuurlijk daglicht
  • Moderne audio/visuele apparatuur
  • Ook kunt u gebruik maken van een board room, biedt het hotel diverse mogelijkheden tot private dining en is er een Business Centre beschikbaar

Lees hier meer over deze locatie

4- of 8-uurs vergaderarrangement

  • Zaalhuur plenaire zaal
  • Moderne conferentietechniek
  • Breaks met onbeperkte koffie, thee, assortiment van lekkernijen, huigemaakte versnaperingen en vers fruit.
  • Buffet of werklunch
  • Beamer inclusief projectiescherm
  • Gratis Wi-Fi
  • Park Plaza schrijfpapier, pen & mints
  • Uitgebreid lunch buffet bestaande uit koude en warme items in ons restaurant of een uitgebreide sandwich lunch geserveerd in de foyer of in de zaal.

4-uurs Vergaderarrangement in vanaf € 65,00 p.p.
8-uurs Vergaderarrangement in vanaf € 72,50 p.p.

Bekijk en boek hier een van deze arrangementen.

Met vriendelijke groet,

Lynn Kraaijeveld
Congres.nl

Park Plaza Amsterdam Airport is het grootste conferentiehotel in de buurt van Luchthaven Schiphol met een 1800m2 groot conferentiecentrum, 19 vergaderzalen en 6 zakelijke suites. Alle vergaderzalen hebben kamerhoge ramen die veel natuurlijk licht bieden en een geweldig uitzicht. Onze accommodatie in Amsterdam is ideaal voor bestuursvergaderingen, productlanceringen, recepties, feestjes en bruiloften. Kies voor Park Plaza Amsterdam Airport en laat ons uw volgende evenement tot een succes maken.

Vergaderfaciliteiten bij Park Plaza Amsterdam Airport zijn:

  • Airconditioning
  • hulp van ons deskundige evenementenpersoneel
  • Audiovisuele apparatuur
  • Eten en drinken
  • Gratis Wi-Fi Internettoegang
  • Natuurlijk daglicht
  • Gratis shuttleservice (vanaf luchthaven Schiphol)
  • Moderne interieurs
  • Afgescheiden conferentiecentrum ter plaatse

Zaalinformatie

  • Aantal zalen: 23 zalen
  • Capaciteit: 800 personen

Lees hier meer over deze vergaderlocatie Park Plaza Amsterdam Airport

Sluit deze locatie aan bij uw wensen? Bekijk dan onze vergaderarrangementen

Met hartelijke groet,

Lynn Kraaijeveld
Congres.nl

Congres- & Vergadercentrum Domus Medica telt 19 zalen die geschikt zijn voor een zakelijke bijeenkomst van 2 tot 350 personen.

De combinatie van het vergadercentrum, de foyer en de daktuin achter het vergadercentrum maak het de ideale locatie voor vergaderingen, seminars, congressen en andere bijeenkomsten. Met behulp van verplaatsbare wanden is het congres- & vergadercentrum op maat in te delen.

Faciliteiten
Alle zalen hebben een moderne uitstraling, vaste projectieschermen, klimaatbeheersing en zijn (te) voorzien van alle gemakken. De grote zalen beschikken over een vaste beamer en geluidsinstallatie. Natuurlijk zijn er de mogelijkheden tot meer, vraag ernaar bij uw aanvraag!

Ligging
Congres- & Vergadercentrum Domus Medica is gelegen in het hart van Nederland, aan de rand van Utrecht (bedrijventerrein Papendorp). Bij het pand kunt u (betaald) parkeren, na 5 uur in de middag kunt u hier gratis parkeren. Wij hebben daarnaast een eigen shuttledienst die wij kunnen inzetten tussen ons pand en het P+R terrein vlakbij gelegen. Deze dienst kunt u aanvragen bij uw reservering.

Lees hier meer over deze veelzijdige locatie

Sluit deze locatie aan bij uw wensen, bekijk dan hier ons vergaderarrangement.

Met hartelijke groet,

Lynn Kraaijeveld
Zakelijk.nl