Na een try-out fase van een jaar is Amusoment klaar om de markt te bedienen. In een geheel nieuwe styling en met een verhoogd culinair assortiment deden de muzes van Amusoment hun intrede tijdens het grootste trendcongres van Nederland op het gebied van food.

Inspirerende muzes
Op 22 en 23 oktober vond de vierde editie van de Food Inspiration Days plaats in het Evoluon in Eindhoven. Daar werden de gasten geprikkeld door boeiende sprekers waaronder Sergio Herman en André Amaro, toevallige ontmoetingen en briljante smaken. Nadat de muzes door trendwatcher Hans Steenbergen op het podium werden uitgenodigd voor een kleine presentatie, inspireerden en entertainden zij tijdens de borrel de gasten van Food Inspiration Days.

Culinaire aspiraties
Amusoment, powered by Cuisine on tour, is een concept voor de zakelijke markt met hoge culinaire aspiraties. Amuses op een unieke manier gepresenteerd tijdens uw bijeenkomst, productintroductie of beurs. Het concept is interessant voor een ieder die het zwaartepunt wil leggen op culinair en gemak. De muzes verschijnen in een opvallende outfit en hun zwevend dienblad zorgt ervoor dat ze de handen vrij hebben om de amuses ter plekke af te maken. Ze vragen naar smaakvoorkeuren, houden kleine proeverijen, kortom, ze entertainen uw gasten terwijl ze zorgen voor een culinaire verrassing.

Auteur

Comments are closed.