Het bezoek aan Maastricht & regio door 19 (inter)nationale organisatoren van zakelijke bijeenkomsten Maastricht & regio afgelopen maart tijdens de TEFAF, de grootste antiek en kunstbeurs van de wereld,  is zeer goed ontvangen. Het Maastricht Convention Bureau, organisator van deze zogeheten ‘site visit’, scoorde een 9,3 als organisatie en een 8,7 voor het aangeboden programma. ‘Daar zijn we best een beetje trots op’, aldus Tamara Piatkiewitz-Weide, Sales Manager Meetings & Incentives.
Het Maastricht Convention Bureau organiseert, in samenwerking met zijn partners, meerdere malen per jaar site visits. Het effect hiervan is vele malen groter dan bij een ontmoeting van een klant op kantoor of beurs. Genodigden voelen, proeven en zien letterlijk de diverse mogelijkheden op vergader- en incentivegebied. ‘We hebben het bewust tijdens TEFAF georganiseerd om te laten zien hoe een dergelijk groot event de stad positief beïnvloedt’, aldus Tamara. ‘Naar aanleiding van deze site visit hebben al meerdere deelnemers offertes bij onze participanten opgevraagd.’ Ze vervolgt: ‘De volgende staat alweer op de agenda: in december, tijdens Magisch Maastricht.
Site visits zijn bedoeld om de stad Maastricht en de regio te laten zien aan planners op de vergader- en congresmarkt. Via het Maastricht Convention Bureau bundelen de verschillende MICE partners hun krachten om Maastricht & regio nationaal en internationaal te promoten als bestemming voor zakelijke bijeenkomsten. De planners worden zo in de gelegenheid gesteld de mogelijkheden die de stad biedt zelf te ondervinden en zo staat de regio weer bovenaan hun ideeënlijst als bestemming voor hun zakelijke bijeenkomsten.’

Op zoek naar een locatie in Maastricht om te vergaderen? Ga voor reserveren en advies naar Vergaderen.nl

Comments are closed.