Menu
Nieuws

Toerisme Flevoland doopt initiatief zakelijke markt

Flevoland is per 1 juli ’11 een nieuw initiatief rijker; ‘Congresbureau Flevoland’. Dit bedrijf richt zich op de organisatie van bijeenkomsten voor de zakelijke markt in Flevoland. Rinkje Tromp – directeur van Toerisme Flevoland – heeft het initiatief officieel gedoopt. Dit deed ze door op één van Flevolands meest kenmerkende plekken, het logo te dopen met champagne.

Tijdens een kort programma vertelden projectmanagers Petra Zwaan en Monique Bakker over het bedrijf: “Congresbureau Flevoland ontzorgt bij het organiseren van congressen, seminars en andere allerhande zakelijke bijeenkomsten. Naast voldoende aandacht voor het aantal personen, lunch, diner, overnachting, administratie, registratie, vervoer, enzovoort, voegen wij nog een andere factor toe: plezier! Dit plezier uit zich in het plezier dat we zelf hebben in het organiseren van het congres, maar nog meer in het plezier wat de bezoeker van het congres behoort te hebben”, aldus Bakker.
Petra Zwaan vult aan: “Een congres is vaak een leerzame en inspirerende bijeenkomst, waar ook ontspanning en plezier centraal staan. Deze dragen er immers aan bij dat men vol energie en overgave aan het congres kan deelnemen. Flevoland is centraal in Nederland en biedt volop kansen voor de zakelijke markt”.

Lees verder: Toerisme Flevoland doopt initiatief zakelijke markt, Congresbureau Flevoland, juli 2011